Jag har sålt sex!

Jag har sålt sex. Helt öppet och (tyvärr) 100% lagligt. Detta har skett många gånger mitt på ljusa dagen - i min livsmedelsbutik. Så här har det i grova drag gått till: Folk har haft sex inför kameran och fått betalt för det. Bilderna har blivit grova porrtidiningar och -filmer som jag sedan sålt vidare till människor som längtar efter sex. Staten drar via tidningsmomsen in pengar, förlaget som ger ut porrtidningarna tjänar på det, min butik tjänar på det och jag får ta del av försäljningsmarginalen som butiken har.

Folk har alltså haft sex mot betalning och jag har fått betalt för att förmedla den tjänsten. Vad är egentligen skillnaden mellan direkt prostitution och denna form prostitution "via ombud"? Den ena formen är olaglig, men inte den andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0